airman
GWARANCJA
Gwarancja za zakupione produkty wynosi dwa lata (chyba, że w karcie produktu podane jest inaczej) od daty zakupu potwierdzona dowodem zakupu jakim jest paragon fiskalny lub faktura.
Przed zgłoszeniem reklamacji prosimy o zapoznanie się z zasadami.
Reklamacje należy zgłosić na mailowo na adres info@airman.pl
Zasady:
1. Klient jest zobowiązany do zgłoszenia wady niezwłocznie po jej wystąpieniu oraz zaprzestaniu używania do czasu skontaktowania się z firmą AIRMAN
2. Odsyłany towar powinien być czysty i suchy. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
3. Reklamujący dostarcza reklamowany produkt do siedziby na własny koszt.
6. W przypadku uznania zasadności reklamacji firma AIRMAN zobowiązana jest do naprawy lub wymiany produktu i dostarczenia go na własny koszt Reklamującemu.
7. Firma AIRMAN jest zobowiązana do rozpatrzenia roszczenia w ciągu 14 dni od przyjęcia i potwierdzenia zgłoszenia, a klient zostanie poinformowany o dalszym postępowaniu drogą mailową lub telefoniczną.
W razie konieczności poprosimy o odesłanie reklamowanego przedmiotu do siedziby pod adres:
AIRMAN Andrzej Stawicki ul. Norwida 6, 94-024 Łódź
Utrata gwarancji następuje w przypadku:
– samodzielnej naprawy produktu
– eksploatacji towaru mimo zaistniałego uszkodzenia
– używania produktu niezgodnie z przeznaczeniem
– produkt posiada jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne
– znacznego zużycia produktu
Jeżeli zakupiony przez Państwa produkt z jakiejś przyczyny uległ uszkodzeniu, prosimy o zgłoszenie tego faktu na adres: info@airman.pl
Aby sprawnie rozpatrzyć reklamację prosimy o przesłanie niezbędnych informacji:
-
Imię i Nazwisko
-
nr telefonu
-
kopię dowodu zakupu (paragon / faktura)
-
dokładny opis uszkodzenia (miejsce uszkodzenia, warunki w jakich powstało)
-
zdjęcie uszkodzenia