Menu

FLYSURFER BOOST 11 stan ***** - 2700 zł

FLYSURFER CRONIX 8 - stan ***- 2200 zł

Krynica Morska podsumowanie. PDF Drukuj Email

Na samym początku muszę się przyznać iż, po raz pierwszy w życiu byłem nad morzem w okresie zimowym. Weekend zaczęliśmy wczesnym rankiem w piątek ruszając na północ w trzyosobowym składzie – Piotrek (Max), Grzesiek, Andrzej.

Droga z Łodzi nad morze robi się coraz przyjemniejsza. Już od Torunia zaczyna się piękna autostrada A1, nie mniej jednak na pierwszym odcinku podróży mieliśmy wątpliwą przyjemność pogawędki z dwoma panami, po której byliśmy lżejsi o 300 zł (+8 pkt.)

Na miejsce dotarliśmy ok. godziny dwunastej w południe i po zakwaterowaniu w hotelu „Krynica” postanowiliśmy sprawdzić nasz weekendowy spot.W pięknym słońcu zaliczyliśmy dziewicze przejazdy na największych latawcach. Wszyscy byliśmy jednakowo zaskoczeni faktem, że udało nam się tego dnia pojeździć, ponieważ wiatr był praktycznie nieodczuwalny.

Następny dzień przywitał nas również pełnym słońcem, które niestety w ciągu dnia zaczęło ginąć w chmurach.

Po pysznym śniadaniu udaliśmy się na „plażę” rozstawiać centrum Airman/Flysurfer.

Około godziny 10 na niebie pojawiły się pierwsze latawce, których przybywało z minuty na minutę.

Wiatr wiejący średnio z prędkością ok. 8-10 węzłów pozwalał na testy dużych latawców. Niewątpliwie największym powodzeniem cieszył się bijący w oczy jaskrawo zielony Speed3 15 DL, który jak się później miało okazać wygrał sobotnią konkurencje course race.

Pod koniec dnia wiatr zaczął się powoli wzmagać, co pozwoliło nam udostępnić do testów mniejsze rozmiary i w górę poszły UNITY.

Kiedy wracaliśmy do hotelu robiło się już ciemno. Sobota zakończyła się szybkim prysznicem, pyszną obiado-kolacją i rozdaniem nagród.

Z prognozy, którą sprawdzaliśmy przed wyjazdem wynikało, że w niedziele wiatr zwiększy swoją prędkość i rzeczywiście tak się stało.

Już od samego rana czuć było silniejsze powiewy.

Na niedziele organizatorzy przewidzieli konkurencje Long Race oraz pobijanie rekordu prędkości.

Warunki robiły się coraz bardziej wymagające i powiem szczerze, że biorąc na Long Race Speed3 12 miałem problem z trzymaniem krawędzi.

Tego dnia wiatr przekroczył 20 węzłów co w środowisku zimowym jest już sporym wyzwaniem dla riderów.

Po zajęciu 3 miejsca w Long Race zacisnąłem zęby i ustanowiłem rekord prędkości Zalewu Wiślanego – 73 km/h

Kiedy schodziliśmy ze spotu rozpętała się prawdziwa burza śnieżna. Widoczność ograniczona do 20 m, wiatr ok. 25 węzłów – w takich warunkach przyszło nam wracać do Łodzi.

Szczególne podziękowania dla organizatorów evetnu oraz dla Darka - właściciela hotelu „Krynica”, za stworzenie świetnej atmosfery podczas weekendu na lodzie!!!

WYNIKI

Course Race
1. Andrzej Stawicki AIRMAN (SKI, FS Speed III Deluxe 15m)
2. Wojciech Żur (SKI Majesty Comic, HQ Montana VII 14m)
3. Mariusz Przybycień-Szczęsny (SNOWBOARD 77Project BOB BLACK, Ozone Manta 2012 15.0)

Long Race:
1. Wojciech Kostrzak (SKI, RRD Passion, 13m)
2. Wojtek Żur (SKI Majesty Comic, Peter Lynn Fury 11m)
3. Andrzej Stawicki AIRMAN (SKI, FS Speed III 12m)
4. Andrzej Kaźmierczak (SKI, Peter Lynn Escape 11m)
5. Mariusz Przybycień-Szczęsny (SNOWBOARD 77Project BOB BLACK, Ozone Manta 2012 15.0)

SPEED RECORD - 73 km/h - Andrzej Stawicki AIRMAN (SKI, FS Speed III 12m)

więcej zdjęć w dziale geleria